perjantai 24. toukokuuta 2013

Alienit pyykkinarulla

Koska edelleen mun vapaapäivät tän viikon puolella on näyttäneet tältä.




Ja tältä. (Plussaa vehreydestä kuitenkin.)





Olen siis neulonut parissa päivässä yhdet vaippavillahousut. (Vaiheessa allaoleva vielä eilenaamuna.)



Mähän en ole saanut yhtään neuletta sitten lukioaikojen valmiiksi. (Tosin silloin sain peräti villapaidan, ihan järjettömän liian ison, mutta sain kuitenkin.) Siksi siis on tuo Jutta-kaupan ohje mun mielestä täysin ainakin oman suositteluni arvonen. Hahtuvalla on hintaa 6 euroa, sitä jää yli, siihen puikot vaan päälle (joita siis voi käyttää niin moniin tuotoksiin kun haluaa) ja multa tumpelolta parin päivän harrastelut päälle ja villikset on valmiit. Melko edullista ja kivaa verrattuna uutena ostettujen hintoihin.

Jutta kauppana taas on aika jännä. Nettisivut on mulle ainakin ihan tolkuttoman sekavat, tosin en oo kyllä tilaamaan asti alkanut mitään koskaan. Liveputiikki Punavuoressa taas ei juuri eroa nettisivuista. Sellanen söpö pieni luukku, lattiasta kattoon täynnä tätä roinaa ja ovella ovikoodi. Asiansa kuitenkin näemmä ajoi, vaikka vähän mä ostaessa pelkäsin, että koskematta jää toi hahtuva.

Aina muuten puhutaan neulojan "käsialasta", ja omastani mulla ei tähän mennessä oo ollut mitään haisua. No nyt ehkä on, ellei tohon ohjeeseen oo tarkotuksella jätetty reipasta kutistumisvaraa! Tein kiltisti tasan pienimmän (0-6kk) ohjeen mukaan, mutta saumojenompelua vaille valmiina noi pökät kyllä mun mielestä mahtuis keskiverto ala-asteikäsen päälle kevyesti. Mut kaipa ne kutistuu.



Fiksumpi kissa mun ymmärryksen mukaan olettaa olevansa tuleva iskä. Asetuin vähän pidemmäksi aikaa mihin tahansa oleilemaan, se haluaa tulla mahan ja muiden asioiden väliin. Esim. nukkuessa selän puoli ei vaan kelpaa, vaan se on mun laidalla etupuolella tai meiän välissä mun etupuolella riippuen kummin päin nukun.


Rv 32







Toissapäivänä mies tuli kotiin ja tervehti pyykkinarulla roikkuvia all-in-one -vaippoja ilolla: "Alieneita!"





Ja okei. Nyt en osaa sitten muuta ajatellakaan niistä enää. Siis kuolleet roikkuvat ne facehuggerit tiiättehän?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti